onsdag 9 maj 2007

Stegräknaren


Jag är lite stolt över att ha kommit upp i höga siffror på stegräknaren de senaste dagarna..


I måndags blev det 9236 steg, i tisdags 9356 och idag 11329! Och jag som brukar ligga på runt 5-6 tusen steg.. Och jag har inte gjort någon medveten förändring heller, det har bara blivit att jag har promenerat mer.. Och det är ju bra! Över tio tusen steg/ dag är ju tydligen den magiska gränsen.. Som jag kom över idag för första gången.. (Sedan jag började mäta) =)


Jag köpte en jättebra stegräknare med minne, så man kan gå tillbaka och se de senaste 7 dagarna.. Och sen behöver man inte ha den på sig, man kan ha den hängande runt halsen, i fickan eller i väskan.. Det är bra! Jag har min i väskan, så den hänger bara med varje dag utan att jag behöver tänka på det.. Jag köpte den här..

Inga kommentarer: