torsdag 26 april 2007

Intervju

Var på intervju för att bli kontaktperson idag. Det gick jättebra!
Jag kommer att bli ledsagare till en kille med autism, om allt går vägen och föräldrarna tycker att jag är ok osv.

Jag kommer att ta ut honom på olika aktiviteter en dag i veckan, fem timmar per gång. Det känns bra! Jag kommer att få massor av erfarenhet av ungdomar med autism, jag kommer även läsa på om sjukdomen. Det ska bli roligt och spännande om än lite läskigt samtidigt.. Men det kommer att gå bra! =)

Kvinnan jag var på intervju hos kan eventuellt fixa jobb åt mig i sommar som personlig assistent. Perfekt isåfall! Jag vill ha ett jobb där jag får erfarenhet av att jobba med människor. Jag har jobb fixat i sommar i en matvarubutik, men det känns inte så lockande. Jag vill ha ett utvecklande jobb i sommar! =)

Inga kommentarer: