måndag 30 april 2007

Tenta

Nu är det tentadags igen.. Hemtenta denna gången. Skönt!

Jag vet inte vilken tentaform jag föredrar, salstenta eller hemtenta.. Hemtenta är ju skönt då man har tillgång till böckerna hela tiden.. Men det negativa med hemtenta är att svaren måste vara mer omfattande med djupare innehåll..

Jag gillar salstentor, tokplugget dagarna innan för att sedan ösa ur sig allt under några timmar.. Men frågan är vilket av sätten man lär sig mest på.. Jag skulle nog säga salstenta..

Vad säger ni? Vilken tentaform föredrar ni?

Hämtade ut böckerna till nästa kurs, psykiatri. De verkar vara jätteintressanta! Dethär är den första kursen som jag verkligen ser fram emot att läsa.. Den verkar vara tung, mycket schemalagt och så, men det verkar vara intressant!!! Det ska bli kul! ;)

Inga kommentarer: