onsdag 11 april 2007

Min födelsedag

Idag fyller jag år!!! Roligt! 33 år...

Fast det tråkiga i det hela är att jag är sjuk.. Hmm..
Det var ju inte riktigt planerat.. Jag som tänkte fika och äta på restaurang hela dan.. ;(

Fast jag är bara lite sjuk idag, så jag stannar hemma från skolan idag också.. Sen tror jag faktiskt att det blir en födelsedagsbio..

Dagen började riktigt bra! Min pojkvän kom med frukost och presenter på sängen.. (Det var planerat för jag måste gå upp och släppa in honom genom porten). Jag fick presentkort på bio (lägligt), blommor, trisslotter, ipren, febertermometer och en budapestbakelse.. Mmm.. Den var go!! Jag hade beställt bakelsen dagen innan..

Måste säga att det var första gången jag fick ipren och en febertermometer i födelsedagspresent, men hey.. Nån gång ska väl vara den första.. ;)

Inga kommentarer: