söndag 1 april 2007

Uppdatering vikt

Ja, det var länge sen jag skrev om min vikt.. Och det är ju för att jag inte har någon våg för tillfället, bor på ett annat ställe i två månader.

Men idag vr jag hemma för att kolla posten och vattna blommorna.. Då kunde jag inte motstå att kolla vågen.. Den visade på -5kg.. Inte så bra men jag drar av ett kilo för kläderna och ett kilo till för att jag vägde mig på eftermiddagen. Brukar alltid väga mig på morgonen, och alla vet ju att man väger mer senare på dagen.. Så egentligen är det -7kg! =)

Det tycker jag är godkänt! Jag har hållt på med GI i tio veckor nu, och jag börjar tröttna lite nu.. Har börjat fuska lite då och då.. I fredags blev det en glass till exempel (för att fira att tentan var avklarad) och igår åt jag chili på texas longhorn.. Jättegott!! Men jag kunde inte motstå att ta några nachochips till.. Men bara några.. ;) Och idag åt jag en muffins på coffecup.. En sån där oreomuffin som jag har trånat efter länge.. Och den var god!! Och jag tänkte som man alltid gör: det är ju söndag.. Från och med imorgon så.. Suck.. Varför tänker man så dumt?

Men men.. Jag har ju varit så duktig i övrigt så det gör inte så mycket.. Jag tror för övrigt att det kan vara bra att chocka kroppen lite med onyttig mat för att kroppen inte ska gå på sparlåga.. Kicka igång den liksom.. (Jag kan ju iallafall försöka intala mig det så får jag inte SÅ dåligt samvete.. Hehe)

Vikt: -4kg, -7kg totalt.
Midjan: 0 cm, -8 cm totalt.

Inga kommentarer: