måndag 29 januari 2007

En bra dag!

Det har varit en bra dag! Det började med att jag vaknade sent.. Sedan efter en omelettfrukost (vad annars) läste jag två kapitel. Duktigt! Efter det åkte jag och vattnade hos en väninna som är bortrest. Det är juste av mig! Det är rätt så långt till henne..

När jag kom hem åkte jag och pojkvännen till Enskede värdshus och åt middag.. Mysigt! Vi ska dit nästa söndag också, fast då blir det brunch.. De har den mest fantastiska buffén.. Och efterrättsbordet är tortyr.. Så mycket goa grejer!! Fast det blir väl mest ägg och bacon för min del.. ;)

När vi var klara med middagen bar vi ner en massa möbler till hans förråd.. Tråkigt men nödvändigt..
Och idag har jag gått över tio tusen steg!! Helt utan ansträngning!! (Flytten gjorde nog sitt till i och för sig)
*Klappar mig själv på axeln för att jag har varit duktig idag*
Imorgon väntar jag spänt på att se om veckans GI-diet har gett något utslag på vågen.. *Håller tummarna*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å jag håller tummarna... Frukost/ brunch är absoluta favoriten... Enskede världshus har jag aldrig provat. Vi brukar slå till med hotellfrukost ibland (inte så ofta)
Ha en bra dag...

Lilla Blå sa...

Ja, brunch är mysigt! Längtar redan.. Ska bli skönt att slippa laga omelett för en gångs skull.. ;)