fredag 26 januari 2007

Proteindrink

Har precis druckit en proteindrink till frukost. Jag köpte proteinpulver på GI-boden. Det var helt ok, mixade i lite frysta hallon. Brukade dricka en nutrilette-shake innan, men det får man tydligen inte dricka nu enligt GI-dieten (för mycket kolhydrater). GI-bodens proteinpulver innehåller inga kolhydrater alls!

Har även köpt essenser (på panduro av alla ställen). Jag köpte gräddkola, och så beställde jag choklad och banan som inte fanns inne. Dessa kan man smaksätta sin proteindrink med.. Hoppas att de smakar gott! *Håller tummarna*

Igår beställde jag en kycklingsallad på ett café för första gången i hela mitt liv. Det var helt ok! Fast jag hade föredragit varm kyckling.. Men men.. Får ta det nästa gång.

Börjar bli trött på omelett på morgonen nu.. Men jag får kämpa på.. Skönt iallafall att jag har hittat ett alternativ!

Inga kommentarer: