tisdag 27 mars 2007

Det är mycket nu..?!

Ja, nu har jag mycket att göra! Det är ju tenta-tider.. ;)
Jaha, det är mycket att läsa tänker ni automatiskt då..
Nähä kan jag säga!! Eller.. Jag menar, visst är det mycket att läsa..
Men det är inte det jag är upptagen med.

Nu när tentan hägrar på fredag, och jag borde sitta och läsa som en galning hittar jag så mycket annat som är SÅ viktigt att göra!

Idag har jag till exempel lämnat in mina byxor hos en skräddare (för stora och behöver sys in), klippt mig, fixat mobilen (berättar om detta i ett senare inlägg) och ströshoppat lite.. Ja, dessa grejer var ju viktigt att få gjorda idag! För det hade ju inte gått att vänta en vecka till, jag har ju redan skjutit upp nämda grejer flera veckor.. Nä, jag tänkte att nu jäklar är det dags! Nu ska jag få saker gjorda! Och det fick jag ju också.. Fast fel saker.. Hehe

Ja, det är som en vis student sa till mig en gång: man har aldrig så rent hemma som inför en tenta.. Så sant!!

Inga kommentarer: