tisdag 27 mars 2007

Ny mobil!!!

Jag har haft problem med min mobil, kommer inte ihåg modell eller så nu men det var en såndär slidemodell.. Tror att det var nokia 6280.. Har bara haft den i ca ett halvår men batteriet har lagt av.. Den blev aldrig fullladdad, så jag hade ständigt låg batterinivå, och den stängdes av från och till..

I alla fall, jag gick till tre-butiken på stureplan för att få den fixad. Tänkte att de skulle byta ut batteriet eller nåt, men säljaren var så himla juste att jag fick en helt ny mobil! Och inte samma modell, utan jag fick välja vilken jag ville!! Coolt!!

Så, jag valde en med modem i, en motorola v3xx. Inte världens snyggaste mobil, men helt ok! Jag gillar flipmobiler (eller vad man nu kallar dom). Men jag gillade det där med modem i. Samma hastighet (3,6 mb) som det trådlösa bredbandsmodemet jag köpte av dom tidigare.. Så det ska jag lämna tillbaka, och ha mobilen som nödmodem när jag är ute och pluggar och så..

Kul med en ny mobil!!! Och kul med en färg som inte är svart eller silver!! Jag tog en orange.. =)

Inga kommentarer: