onsdag 14 mars 2007

Ångest...

Ja, ikväll kommer jag ha ångest! Svår ångest!! Exakt mellan kl 21.00 - 22.55 kommer jag sitta och bita på naglarna och undra vad som händeri Greys anatomy! Det börjar ju idag! Och jag har ingen tv!!!

Det har fungerat bra att vara utan tv, det har faktiskt kännts riktigt befriande! Jag har kollat på Så ska det låta och finalen i melodifestivalen hos pojkvännen.. Det har varit riktigt mysigt. Men han har bara ettan, tvåan och fyran.. Så jag kan inte kolla på Greys anatomy hos honom.. Hmm...

Det här programmet är det enda som jag bara måste se! Det finns inget annat jag inte kan leva utan.. Hmm.. Undrar hur jag ska lösa denna svåra nöt..

Funderar på att åka ut till min lägenhet på söndag (då är det repris) och kolla där.. Hoppas bara att man kommer in bland allt byggmaterial och bråte.. Vardagsrummet är för närvarande stängt och förseglat, och de har tydligen satt upp en extravägg i hallen för att hindra dammets framfart i resten av lägenheten..

Nåja.. Vi får se hur det hela slutar.. Kanske kanal 5 har börjat med webbsändningar eller nåt.. Får kolla in det.. Man kan ju i alla fall se svenska program där, så varför inte Greys anatomy..

1 kommentar:

Bokskrivare sa...

Hej!

Jag har en kort fundering till dig som du kanske kan hjälpa mig med. Det är så att jag håller på att skriva en bok om ätstörningar i olika former och jag tycker därför att det skulle vara intressant att komma i kontakt med dig (om du på något sätt känner att du har något att berätta). Du får jättegärna höra av dig på min mail flfrida@yahoo.se. Om det är någon annan som skulle vara intresserade av att bidra med någon information (allt; hetsätning, anorexi, bulemi, anhörig, träningsanorexia, ortorexi, överätare osv) får ni också gärna höra av er.
Speciellt svårt är det att komma i kontakt med folk som hetsäter eller på annat sätt äter mycket men mår dåligt av det. Det är självklart anonymt och medverkande får såklart ett ex av boken.