lördag 17 februari 2007

Festen

Var ju på fest igår.. Det var jättetrevligt! Faktiskt roligt!
Jag träffade födelsedagsbarnet (40 år), som jag inte har träffat på evigheter. Flera andra som jag inte har träffat på länge var också där.

Högpunkten på festen var tävling framför ett playstation. De hade dansmattor som man skulle dansa på, och följa stegen man såg på tv.n. Riktigt roligt! Och bra motion! Tänkte köpa ett sånt spel.. Lite roligare än min trampmaskin.. ;)

Sedan hade de även singstar! Man ska sjunga så nära orginalet som möjligt och hålla tonerna. Det var riktigt roligt! Fast det fanns inte så många låtar jag kände igen, men med wind of change knäckte jag motståndaren.. ;) Fick omdömet hitartist av spelet.. Hehe.. Vilken grej! Det fanns folk som fick omdömet tonedeaf.. Haha

Så det spelet måste jag också köpa! Måste bara skaffa mig ett playstation 2.. ;)

Inga kommentarer: