torsdag 22 februari 2007

Vågen

Jag funderar på att lämna vågen här hemma när jag flyttar.. Jag ska ju bo inne i stan i två månader, och jag funderar på att inte ta vågen med mig då.

Det skulle va kul att inte väga sig på två månader och sen (förhoppningsvis) få en positiv överaskning när man kollar vikten igen..

Men det är bara en tanke än så länge.. Vet inte om jag kan hålla mig så länge. Och nu när jag håller på med GI-dieten behöver jag nog lite positiv belöning nån gång i veckan (minus på vågen).

Men tänk att kolla efter åtta veckor och se ett resultat på -8kg.. Det skulle va nåt! *Drömmer lite*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lämna vågen, men ta med måttbandet skulle jag göra. Eller nä,.. jag skulle nog inte kunna lämna vågen!!

Lilla Blå sa...

Nä, jag tror inte heller jag klarar av att lämna den.. Får se hur jag gör.. Måttbandet åker med iallafall..