måndag 5 februari 2007

Uppdatering vikt

Jaha.. Då är det måndag och vägningsdags.. Jag hade stora förhoppningar då jag har hållt mig till dieten, och jag har varit i ketos hela tiden..

Men jag hade inte gått ner någonting.. Hmmm.. Tråkigt! Men jag hade dock minskat 4 cm i midjan sedan i måndags, 6 cm totalt på två veckor.. Det är ju bra! Då vet man att NÅNTING händer ändå..

Fast jag ska inte säga att jag är besviken ändå.. Jag mår så mycket bättre nu när jag äter GI-maten, än jag gjorde tidigare.. Är piggare och har mer energi... Sen att man får äte onyttiga saker gör ju inte saken sämre, exempelvis mörk choklad, vispgrädde, lightglass, och de där barbeque-solrosfröna jag pratade om i ett tidigare inlägg.. Naturligvis kan man inte äta massor av dessa saker men lite så det stillar sötsuget för en stund.. ;)

Vikt= +-0kg, -1kg totalt
Midja= -4cm, -6cm totalt.

Inga kommentarer: