söndag 4 februari 2007

Irriterande saker III

Jag tog precis ett långt varmt bad.. Skönt! Men då kom jag på en sak som jag alltid irriterar mig på.. De här långsamma pumparna till schampoo eller tvål eller vad det nu är.. Jag har en pumpflaska till mitt schampoo, och pumpen är SÅÅ långsam.. Men trycker en gång, och så får man vänta i evigheter innan den har kommit upp och man kan trycka igen.. Kanske inte i evigheter, men onödigt länge..

Men en bra sak är att jag har bytt sängkläder i sängen.. Och det är ju som ni kanske kommer ihåg en av de grejerna jag tycker är mysigt, nybadad + nytvättade sängkläder= lycka.. ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns knappast något bättre än att krypa ner i rena och väldoftande sängkläder när man är nyduschad (nybadad) och dessutom har rent i hemmet... den känslan är guld värd! :)

Lilla Blå sa...

Ja, visst är det mysigt!! ;)