torsdag 22 februari 2007

Tidsoptimisten

Jag har problem att hinna med allt nu.. Det är mycket att göra, och att pussla ihop allt.

Först är det problemet med katterna. Jag har fixat ett tillfälligt hem åt Cliff Barnes och eventuellt ett åt Malte. Men problemet är att jag måste flytta grejer till rummet inne i stan, samt att jag ska bo hos min syrra nästa vecka för att hjälpa henne med hennes bäbis. Hon bor i småland och pluggar på distans. Hon kommer upp till Stockholm var femte vecka ungefär, för redovisningar och sånt i skolan. Och då behöver hon hjälp med bäbisen medan hon är i skolan. Jag kommer att sitta utanför klassrummet och sms.a om hon behöver komma ut och amma.. (Han är ca 7 månader nu)

Så allt blir lite svårt att få ihop känner jag. Jag har inte tömt köket och badrummet än, och det måste jag vara färdig med innan den 5.e. Så jag skulle behöva nästa vecka på mig för att fixa hemma, men det är ju då jag ska bo med min syster.. Och hon kommer på lördag.. Hmm..

Nåja.. Det fixar sig.. Det brukar ju allti göra det..
Som mitt motto säger: Det ordnar sig alltid!!! Och gör det inte det så fixar det sig ändå.. ;)

Inga kommentarer: