onsdag 21 februari 2007

Flytt på gång

Jag ska flytta snart.. Det är stambyte på gång här hemma, så jag ska hyra ett rum inne i stan. Har fått tag på ett rum centralt i vasastan. Inte så jättemysigt, och tanten som hyr ut den är lite "exentrisk".. Men det är centralt och hyran är ok. Och det är centralt.. Sa jag det? ;)

Det ska bli SÅ skönt att bo inne i stan! Jag rör mig runt odenplan varje dag, pluggar på studentpalatset och hänger på olika caféer där.. Så att bo där är en dröm.. Om ändå bara i två månader, men ändå.. Skönt att få närmare till skolan också!

Funderar på att inte dra dit någon tv.. Bara för att jag har så lätt för att fastna framför även de tråkigaste programmen.. Till och med de där tråkiga ordpusselprogrammen kan jag fastna vid.. *Måste bara ta reda på vad det var för ord*

Så nästa vecka bär flyttlasset av in till stan.. Roligt!! ;)

Inga kommentarer: