onsdag 7 februari 2007

Pluggdag?

Idag var en sån där dag... Ni vet när man har planerat att man ska få SÅ mycket läst och man ska promenera och man ska göra ditten och datten..

I förmiddags kändes det mest som om det skulle bli en slappdag framför tråkiga serier på tvn.. Var så seg! Men så ringde en kompis och ville ha lite pluggstöd.. Så hon kom hem till mig. Och det funkade! Vi fick inte så jättemycket läst, men mer än om vi hade suttit var för sig tror jag(i mitt fall vet jag).

Vi blev lite distraherade av Malte, katten som alltid vill vara i centrum. Får han inte vara det ser han till att han blir det. Ett knep han har är att släppa hans favoritleksak filtblomman i knät på första bästa människa. Sedan sitter han och glor på vederbörande till de faller till föga och kastar iväg den.. Då blir ha SÅ lycklig, springer och hämtar den och lämnar tillbaks den för att människan ska kasta igen.. Man kommer inte undan.. ;)

Kul föresten att jag börjar få lite kommentarer på inläggen! Det uppskattas!! ;)

Inga kommentarer: